HERRAMIENTAS / TRESNAK

Mi experiencia con las herramientas manuales de dibujo, esta muy ligado con mi trabajo en la escuela. Las pinturas de cera siempre me han atraído mucho porque más que dibujar, jugaba con los colores gracias a la propiedad de difuminar que tiene. Lo mismo me pasa con las acuarelas.
Pero es verdad que últimamente utilizo más los lápices de colores y los rotuladores finos. Aunque depende para que sea (y aquí entran mis sobrinas) también utilizo pinturas acrílicas y pinceles.
para craciones propias/ sormen lanetarako


retos y garabatear / erronka eta garabatoak
garabatos hirameki garabatoak

para evadirme/ amesteko
Autodek SketchBook bilaketarekin bat datozen irudiak
En cuanto a herramientas digitales, no conozco más que el Autodek SketchBook, y aunque no lo utilizo mucho siempre me ha parecido divertido.
barras separadoras bilaketarekin bat datozen irudiak
Nire esperientzia eskuzko marrazketa tresnei dagokionez, oso loturik dago nire eguneroko lanarekin. Beti erakarri izan naute argizari margoak, ez horrenbeste marrazteko baizik eta hauek , koloreak nahasteko duten ezaugarriagatik baino. Gauza bera gertatzen zait akuarelekin. Dena den, azken bolara honetan gehiago erabiltzen ditut koloretako arkatzak edota errotulagailu finak. Hala ere, badira egoerak (eta hemen nire ilobak eragin handia dute), non margo akriliko eta pintzelak erabiltzen ditudan.

Tresna dijitalei dagokionez, Autodek SketchBook besterik ez dut ezagutzen, baina esan beharra dut beti iruditu zaidala oso dibertigarria.


Comentarios